Poate o pagină de Facebook înlocui un site web de prezentare?
Este rezonabil să se presupună că mulți proprietari de afaceri mici si mijlocii ar renunța la efortul de a construi un site web și pur și simplu se bazează pe ceea mai mare rețea de socializare din toate timpurile in multe cazuri fără niciun cost.
Facebook a anunțat recent ca există în prezent 40 de milioane de pagini active pentru diferite afaceri mici si mijlocii. Crearea unei pagini de afaceri Facebook este gratuită și vă oferă acces la o bază de utilizatori aproximativ cat populația Chinei.
Cunoscând aceste informații, este rezonabil să se presupună că mulți proprietari afaceri mici si mijlocii ar renunța la efortul de a construi un site web și pur și simplu se bazează pe cea mai mare rețea de socializare din toate timpurile poate fără nici un cost. Întrebarea este daca o pagină de Facebook este suficienta ?
Haideți sa vedem. O pagina de Facebook de afaceri are unele limitări. Într-adevăr este o modalitate excelentă de a comunica cu utilizatorii din baza de date, atâta timp cât aceștia doresc să comunice cu tine. Dacă puteți determina pe cineva sa dea „ like” la pagina de Facebook este foarte bine. Ați arătat informații de interes pentru client si acesta dorește sa afle mai multe despre produsul sau serviciile dvs. – cel puțin pe termen scurt.
Cu toate acestea, în cazul în care cineva începe sa se plictisească de postările dumneavoastră, nu interacționează cu ele si nu mai vizitează pagina, Facebook va face ca postările dvs. sa nu mai apară in News Feed. Odată ce se întâmplă asta , va trebui sa începeți să plătiți pentru a promova postările celor care le-au plăcut pagina dvs. prin campanii publicitare.
O altă limitare la o pagină de Facebook de afaceri este o lipsa de control al brandului . Da, puteți utiliza fotografie de fundal si puteți logo-ul ca poza de profil. Mesajele si postările dumneavoastră vor arata cine sunteți și serviciile pe care le furnizați. Dar este doar o pagină de Facebook și niciodată nu va oferi experiența completă de brand pe care un site dedicat o va da.
De asemenea, informațiile valoroase nu sunt întotdeauna disponibile atunci când utilizatorul vizitează pagina de Facebook. Adresa poate fi acolo, împreună cu numărul de telefon dar acesta informații nu sunt neapărat suficiente. Mulți potențiali clienți doresc să afle un pic mai mult despre cine sunteți si ceea ce oferiți. În comparație, un site dedicat vă permite să controlați complet brand-ul și acționează ca un web hub principal, iar potențial clienții vor găsi toate informațiile pe care le caută.
Un site dedicat are, va fi listat in căutare Google. Este adevărat, si o pagină de Facebook poate fi găsita prin intermediul unui motor de căutare, doar că nu oferă același control SEO ca un site dedicat. Acest punct nu ar trebui să fie trecut cu vederea. Un site web vă permite să adaptați conținutul la fraze și cuvinte cheie pe care potențialii clienții le caută, în comparație cu o pagină de Facebook, care este limitată în acest aspect. Listarea cat mai sus in motoarele de căutare este o componenta critica a oricărei afaceri.
Pe scurt, ar trebui să aveți o pagină Facebook pentru afacerea dvs? Da, absolut. Este gratuit și reprezintă expunere. Este suficient? Probabil că nu. Pentru a fii prezenta online, lucru esențial in ziua de azi pentru afacerea dvs., un site dedicat nu este un moft, ci este o necesitate.
Ai nevoie de mai multe informații ?