Ce este Google AdWords și cum funcționează ?
În fiecare secundă, există 2,3 milioane de căutări efectuate pe Google, iar majoritatea paginilor cu rezultate de căutare includ anunțuri plătite Google. Anunțurile Google pot fi o modalitate extrem de eficientă de a atrage trafic către site-ul tău web exact atunci când oamenii caută tipurile de produse sau servicii pe care le oferă afacerea ta.
Campanii Google AdWords
În prezent Google pune din ce in ce mai mult accent pe anunturile platite care apar in rezultatele motorului de cautare. Campaniile Google AdWords bine optimizate vor duce la afisarea site-ului tau printre primele in rezultele de cautare. Google Adwords este cea mai importanta platforma Pay Per Clilck existenta pe internet. Clickurile pe anunturile platite sunt din ce in ce mai multe.
Iți punem la dispoziție un consultant personal pentru campania ta AdWords
Iti punem la dispozitie un consultant care pe langa faptul ca va concepe si va implementa campania ta Google AdWords va urmarii si va analiza rezultatele obtinute astfel incat acestea sa fie conform asteptarilor si cerintelor tale.
Primul pas in configurarea unei campanii Google AdWords este sa stabilesti rezultatele pe care doresti sa le obtii. Pentru o performanta ridicata faptul ca atragi doar mai mult trafic nu este suficient, este necesar ca traficul sa se regaseasca in cresterea vanzarilor. Intrebarile cheie sunt: Unde doresti sa directionezi noul trafic si care este actiunea pe care o doresti de la vizitatorii site-ului ? Consultantul tau te va ajuta sa gasesti pagina optima pe care sa fie directionat traficul pentru fiecare grup de anunturi si va customiza campania AdWords astfel incat sa ai o rata a conversiei cat mai ridicata. Bineinteles, in majoritatea cazurilor actiunea dorita este ca vizitatorii sa CUMPERE produsul ori serviciile oferite de tine. Secretul este sa potrivesti cuvintele cheie, plasarea cuvintelor cheie, costul per clic si bugetul cu produsul corect si sa te asiguri ca pagina de destinatie este relevanta si optimizata pentru a incuraja vanzarile. Consilierul tau va gasi nisa, va pune in practica experienta si va optimiza strategiile in functie de analiza rezultatelor obtinute. Pe timpul desfasurarii campaniei va monitoriza performanta si va crea rapoarte de activitate. Rezultatul final este maximizarea profitului raportat la bugetul campaniei AdWords.
Strategia noastră de administrare a campaniei tale AdWords
Cercetăm cuvintele cheie
Urmarim cuvintele cheie pentru produsele / serviciile oferite de tine, calculam potentialul de trafic bazat pe cercetarile lunare, concepem o lista cu cuvinte cheie pentru fiecare produs si categorie de produse (inclusiv cuvinte cheie negative)
Concepem planul
Stabilim obiectivele campaniei, facem prognoze privind costurile si estimam castigul.
Implementăm campania AdWords
Cream contul AdWords (sau preluam contul Adwords existent), cream campanii unice pentru fiecare produs / serviciu si implementam urmarirea conversiilor (Google Analytics).
Monitorizăm rezultatele
Monitorizam saptamanal sau dupa caz, zilnic, fiecare cuvant cheie, anunt si grup de anunturi, cuvinetele negative si rata de afisare si redistribuim bugetul zilnic pentru a optimiza campania AdWords.
Creăm rapoarte lunare
Iti punem la dispozitie rapoarte detaliate cu privire la traficul provenit din campania Google AdWords, identificam cele mai populare anunturi si pagini, rata conversiei, costul per click mediu comparandu-le cu lunile anterioare. Adaptam tactica conform acestor rapoarte eliminand acei factori cu performanta redusa si imbunatatind setarile la generatorii de trafic ridicat.
Cum să evităm greșelile des întâlnite în campaniile AdWords
Cu ajutorul nostru vei evita sa faci greselile cele mai comune atunci cand setezi campania AdWords. Competitorii au cu siguranta profesionisti care ii ajuta, trebuie sa te asiguri ca si tu ai ajutor profesionist la dispozitie.
Iata cateva exemple de greseli frecvente de care te vom scuti
Setarea CPC prea mic
Platind mai mult per clic iti va aduce o pozitie mai buna comparativ cu competitorii. Regula de aur este sa incepi de sus. Odata ce ai o pozitie buna si un rating de calitate mare poti incepe sa scazi CPC.
Utilizarea de cuvinte cheie cu potrivire ampla
Multe persoane nu cunosc cele 3 optiuni de potrivire a cuvintelor cheie utilizate de Google: “ampla”, “expresie”, si “exacta.” Potrivirea ampla este setarea implicita in ciuda faptului ca rareori este optiunea cea mai buna. De cele mai multe ori potrivirea exacta aduce traficul cel mai relevant. Asta se traduce printr-un rating de calitate mai ridicat si o pozitie mai buna.