Ce este Facebook Ads ?
Companiile pot utiliza diferite tipuri de reclame de la postari sponsorizate pana la anunturi platite pentru a-si prezenta serviciile si produsele utilizatorilor Facebook sau Instagram.
Cum funcționează campaniile de reclame Facebook Ads ?
Anunțurile pot apărea pe pagina unui utilizator prin căutare plătită sau postare plătită. Căutarea plătită ajută consumatorii să găsească o companie în timp ce postările plătite ajută companiile să găsească consumatori. Acest lucru se poate realiza prin targeting. Facebook folosește datele utilizatorului pentru a potrivi utilizatorii cu produsele sau serviciile oferite de companii. Facebook direcționează reclame care sunt relevante pentru utilizatori numai în funcție de activitatea și interesele lor: ceea ce le place utilizatorilor, istoricul vizualizărilor etc.
Iți punem la dispoziție un consultant personal pentru campania ta Facebook Ads
Iti punem la dispozitie un consultant care pe langa faptul ca va concepe si va implementa campania ta Facebook Ads va urmarii si va analiza rezultatele obtinute astfel incat acestea sa fie conform asteptarilor si cerintelor tale.
Primul pas in configurarea unei campanii Facebook Ads este sa stabilesti rezultatele pe care doresti sa le obtii.
Consultantul tau te va ajuta sa creezi pagina profesionala Facebook sau sa o configurezi pe cea existenta, sa alegi obiectivul, sa selectezi audienta, sa stabilesti bugetu, sa creezi si sa rulezi reclamele.
In cazul in care vinzi produse te vom ajuta sa creezi si sa adminitrezi magazinul tau online pe Facebook asociat la pagina ta.
Strategia noastră de administrare a campaniei tale Facebook Ads
Alegem obiectivul
Stabilim care este rezultatul pe care doresti sa-l obtii in urma difuzarii reclamelor: vanzari pe website, descarcari de aplicatii ori cresterea vizibilitatii marcii tale.
Selectăm audiența
In functie de produsele sau serviciile pe care le oferi alegem cu atentie cine sa sa fie beneficiarii reclamelor in functie de varsta, sex, locatie, etc.
Stabilim unde să rulăm reclamele
Stabilim platformele sociale unde să rulăm reclamele: Facebook, Instagram, Messanger sau pe toate acestea.
Stabilim bugetul
Setam un buget zilnic sau total si perioada de timp in care se vor rula reclamele.
Creăm pagina profesională Facebook
Pentru a putea rula reclama compania ta are nevoie de o pagina Facebook. Consultanul tau va crea o pagina profesionala sau o va imbunatatii pe cea existenta.
Difuzăm reclamele
Alegem tipul de reclame pe care le vom difuza si incepem campania.
Monitorizăm rezultatele
Monitorizam saptamanal sau dupa caz, zilnic reclamele si impactul pe care acestea il au asupra utilizatorilor si redistribuim bugetul zilnic pentru a optimiza campania Facebook Ads.