Creare Pagină Profesională Facebook – 8 pași simpli

Motivul pentru care ai nevoie de o pagină profesională Facebook pentru afacerea ta e foarte simplu. Statisticile indică faptul că pe Facebook iși petrec timpul mai mult de 2 miliarde de utilizatori lunar, acest fapt neputând fi ignorat de nicio afacere.

Dacă ai o pagină profesională Facebook pentru afacerea ta aceasta face ca produsele ori serviciile tale sa fie descoperite rapid iar utilizatorii să poată interacționa foarte ușor cu tine pentru a afla informații sau caracteristici ale produselor / serviciilor pe care le oferi.

Să vedem care sunt etapele pentru crearea unei Pagini Profesionale Facebook pentru afacerea ta. Urmează pașii de mai jos iar pagina ta va fi gata pentru a putea fi vizualizata de viitori clienți.

Cum creez o pagină profesională Facebook

1 Înregistrează-te

Du-te la facebook.com/business și fă click in colțul din dreapta sus pe Creează o pagină. Vei fi întâmpinat cu diferite opțiuni din care sa alegeți tipul afacerii pe care o conduci, locația, numele si produsele pe care le comercializezi. Selectează tipul de pagina Facebook care corespunde cel mai bine afacerii tale. Daca afacerea ta cade sub incidența mai multor opțiuni alege-o pe acea pe care o consideri tu ca fiind cea mai relevanta pentru clienții tai.

Pagina profesionala Facebook Creare cont

Când alegi tipul afacerii se va deschide o căsuța in care va trebui sa introduci mai multe detalii despre afacerea ta cum ar fi numele, adresa si categoria. Categoriile sunt opțiuni secundare pentru categoria principala pe care ai ales-o anterior. Când începi sa tastezi categoria iți va apare o listă cu categorii din care poți alege opțiunea potrivită afacerii tale.

Când ai finalizat apasă Continuă. Ai in vedere ca atunci când faci click accepți termenii si condițiile Facebook pentru crearea unei pagini profesionale pentru afacerea ta așa ca nu ar fi o idee rea să le citești pentru a vedea despre ce este vorba.

Pagina profesionala Facebook alege tipul afacerii

2Adaugă fotografii

Următorul pas este sa adaugi fotografia de profil si fotografia de coperta pentru pagina ta profesionala Facebook. Este importanta sa creezi o identitate vizuala potrivita astfel încât iți recomandam sa alegi fotografiile cu mare atenție. Asigura-te ca fotografiile sunt asociate cu marca ta si identifica ușor afacerea ta.
Vei încărca prima dată imaginea de profil. Acesta imagine va acompania numele afacerii tale in rezultatele de căutare ori atunci când interacționez cu utilizatorii și de asemenea va fi vizibilă în partea de sus stânga a Paginii tale de Facebook.

Daca ai deja un logo acesta este cea mai bună alegere pentru fotografia de profil. Daca ești o persoana publică ori o celebritate poza cu tine va fi o alegere buna. Daca ai o afacere locala o poza cu produsul / serviciul principal oferit este o idee buna pentru poza de profil.

Poza de profil va apărea pătrata pe pagina Facebook însă va fi decupata într-o formă rotundă în postări si reclame astfel încât este important sa nu pui in colturile fotografiei detalii care nu dorești sa fie lăsata pe dinafara. După ce ai ales fotografia click pe butonul Încarcă o fotografie de profil.

Acum e momentul să alegi fotografia de copertă, cea mai vizibilă fotografie din Pagina ta profesională de Facebook. Această imagine trebuie să cuprindă esența și personalitatea companiei tale. Imaginea va fi afișată la o rezoluție de 820 x 312 pixeli pe desktop sau 640 x 360 pixeli pe mobil. Imaginea trebuie sa fie lată de cel puțin 400 pixel și să aibă înălțimea de 150 pixeli.
Odată aleasa imaginea click pe Încarcă o fotografie de copertă.

Pagina profesionala Facebook incarca fotografie profil

3Explorează pagina profesional Facebook

Gata! Pagina ta este acum live. În acest moment ți se vor prezenta rapid câteva funcții. Cu excepția cazului în care deja cunoști bine modul în care funcționează paginile profesionale Facebook, iți recomandăm să faci clic pe notificări pentru a ști unde se găsesc anumite funcții. Durează doar câteva secunde.

Revizuire pagina profesionala facebook

Schița paginii tale de Facebook este acum funcționala însă mai ai de făcut câteva lucruri înainte de a o împărtăși publicului.

4Adaugă o scurta descriere

Aceasta este oportunitatea ta de a le spune oamenilor despre afacerea ta. Ar trebui să fie doar câteva propoziții (maximum 155 de caractere), deci nu este nevoie să fi prea elaborat aici. Înscrie acele informații care descriu cât mai concis ceea ce faci astfel încât clienții sa înțeleagă ușor aceste informații. Vei putea adaugă o descriere mai lungă mai târziu.

Pagin profesionala Facebook adauga descriere

Click pe Salvează modificațiile când ești gata.

5 Creează numele de utilizator

Numele de utilizator, numit și adresa URL, este modul în care vei spune oamenilor unde te vor găsi pe Facebook. Numele tău de utilizator poate avea o lungime de până la 50 de caractere. Vrei să fie ușor de tastat și ușor de reținut. Numele companiei tale sau o variație evidentă a acesteia este o alegere buna. .

Click Creează numele de utilizator pentru a defini numele.

6Completează secțiunea “Despre”

Deși probabil ești tentat să lași detaliile pentru mai târziu, este important să completezi toate câmpurile paginii tale de Facebook chiar de la început. Pentru ca Facebook este deseori primul loc unde un client caută detalii despre tine este important să ai acolo toate informațiile importante. De exemplu dacă cineva caută un loc deschis de la ora 8:00 si această informație nu apare pe pagina ta acesta va caută un alt loc unde aceasta informație este publicată.

De asemenea este o idee bună să setezi politica de răspuns la Messenger cum ar fi orarul în care cineva răspunde la mesaje și timpul de răspuns.
Pentru a începe fa click pe secțiunea “Despre” din meniul din partea stângă a paginii Facebook.

Din acest ecran poți adaugă sau edita informațiile despre afacerea ta precum, data debutului, informațiile de contact, etc. In funcție de tipul afacerii tale poți adaugă detalii specifice ca meniuri sau informații despre preturile practicate sau orice altceva.

Pagina profesionala Facebook completare sectiunea despre

Tot aici poți adaugă o descriere mai detaliata a afacerii tale. Click pe Poveste noastră in partea dreapta a paginii pentru a înscrie detalii cu privire la tipul afacerii si produsele ori serviciile oferite precum si motive pentru care utilizatorii să aprecieze sau sa urmărească pagina ta.

7Creează prima postare

Înainte sa începi sa inviți persoanele sa dea Like la pagina Facebook trebuie să te asiguri că aceștia vor găsi pe pagina conținut de calitate. Poți crea postări originale sau poți să dai share (distribui) conținut relevant de la furnizorii / colaboratorii tăi. Poți crea o postare mai specifică cum ar fi un eveniment sau o reducere la unul din produsele sau serviciile tale.

Asigură-te că orice postezi oferă plus valoare vizitatorilor paginii tale de Facebook atunci când aceștia iți vizitează pagina astfel încât sa fie tentați sa rămână și să interacționeze.

Pagina de Facebook a afacerii tale reprezintă acum o prezență online robustă care va face potențialii clienți și următorii tai să se simtă confortabil atunci când interacționează cu tine.

8Începe să interacționez cu vizitatorii paginii

Acum e momentul sa dai paginii tale profesionale Facebook un imbold. Invită-ți familia și prietenii să aprecieze, adică sa dea like la pagina ta. Folosește alte canale social media precum site-ul tău sau Twitter pentru a promova pagina de Facebook. Adaugă logo-ul cu urmărește-ne pe Facebook pe materialele promoționale si / sau semnătura emailului. Poți cere clienților să scrie o impresie pe noua ta pagina Facebook.

Cum să optimizezi pagina profesională Facebook ?

Acum că deții cunoștințele de baze pentru a seta o pagina profesionala Facebook este timpul să te gândești la modalități de a optimiza pagina pentru a maximiza implicarea și a-ti îndeplini obiectivele de marketing Facebook.

Adaugă un buton de interacțiune cu utilizatorii

Există sute de motive pentru care oamenii îți vizitează pagina și este posibil să nu le poți oferi toate informațiile de care au nevoie chiar pe pagina ta. Dar le poți oferi o modalitate de a obține informațiile prin configurarea unui buton de apelare la acțiune.

Butonul de apelare la acțiune încorporat al Facebook oferă utilizatorului posibilitatea să interacționeze cu tine in situația in care are nevoie de informații suplimentare ori dorește sa-ți transmită ceva. Este practic legătura dintre Facebook si afacerea ta.

Implicit Facebook adaugă un buton Trimite Mesaj încurajând vizitatorii sa te contacteze prin Facebook Messenger. Acest buton poate fi schimbat permițând astfel vizitatorilor să afle informații suplimentare despre afacerea ta, magazinul tău, să-ti descarce aplicația sau să rezerve un serviciu.

Pentru a modifica butonul de interacțiune trece mouse-ul deasupra butonului și apoi fa clic pe editează butonul. Selectează tipul butonului pe care-l dorești si apoi selectează mesajul pe care-l dorește pe buton. După ce ai terminat click Continuare.

Adauga buton pagina profesionala facebook

În funcție de butonul pe care-l alegi ți se poate cere să selectezi opțiuni adiționale. Când ai terminat apasă Gata și butonul tău va fi live pe pagina Facebook.

Adaugă o postare fixată

Există informații importante pe care dorești să le vadă toți vizitatorii paginii tale ? O promoție pe care nu vrei să o rateze? O postare cu performanțe mari pe care dorești să o afișezi ? Pune-l într-o postare fixată.

O postare fixată se va afișa în partea de sus a paginii tale de Facebook, chiar sub imaginea de copertă, astfel încât este un loc foarte bun pentru a pune o postare care atrage atenția care să-i atragă pe vizitatori și să-i facă să își dorească să rămână.

Începe prin a scrie o postare normală sau derulează în jos pentru a găsi o postare existentă pe care dorești să o fixezi în partea de sus a paginii. Fă clic pe cele trei puncte din partea dreaptă sus a postării, apoi fă clic pe Fixează în partea de sus a paginii.

Odată fixată, postarea va afișa o icoana albastra cu o pioneza în colțul superior din dreapta.

Pagina profesionala facebook postare fixaPagina profesionala facebook postare fixata

Profită la maxim de meniuri

Meniurile apar in partea stângă a paginii tale de Facebook și includ opțiuni standard, cum ar fi secțiunea Despre și Fotografii. Poți îmbunătății aceasta secțiune adăugând alte meniuri și aplicații care îmbunătățesc experiența utilizatorului.

Aplicațiile speciale pentru meniuri iți permit să creezi meniuri personalizate astfel încât sa poți rula campanii sau să distribui oferte speciale.

Meniuri pagina profesionala facebook

Dă like la alte pagini

Având în vedere că Facebook este, până la urmă, o rețea socială, este bine să folosești pagina pentru a construi o comunitate pentru afacerea ta, mai degrabă decât să o vezi ca o simplă extensie a prezenței tale online. O modalitate de a construi o comunitate este de a prezenta alte pagini care sunt relevante pentru afacerea ta, dar nu și paginile concurenților.

Pentru a afișa o pagină Facebook pentru afaceri în secțiunea Pagini care iți plac, fă clic pe pictograma mai multe (trei puncte) de sub fotografia de coperta a paginii, apoi fă clic pe Apreciază pagina mea cu identitatea paginii tale. Dacă ai mai multe pagini de afaceri Facebook, alege-o pe cea pe care dorești să o utilizezi pentru a-ți place celălalt business, apoi fă clic pe Trimite.

Examinează setările paginii

Setările de pe pagina de Facebook iți permit să configurezi câteva detalii despre cine poate administra pagina, unde este vizibilă pagina, cuvinte interzise din pagină și așa mai departe. Poți vedea, de asemenea, cum interacționează fanii cu Pagina ta și multe altele.

Rezervă-ti câteva minute pentru a parcurge fiecare setare și asigură-te că este optimizată pentru modul în care dorești să gestionezi pagina și pentru cum dorești ca publicul tău să interacționeze cu tine.

Pentru a accesa setările tot ce trebuie să faci este să dai clic pe Setări in colțul dreapta sus a paginii tale Facebook.

Setari pagina profesionala facebook

Este important să verifici setările în mod regulat, deoarece preferințele și cerințele tale se pot schimba pe măsură ce afacerea ta urmăritorii de pe rețeaua sociala cresc.

Creează legături (back link-uri) către pagina ta Facebook

Back link-urile ajută la creșterea credibilității paginii tale Facebook și pot ajuta la îmbunătățirea in clasamentul motorului de căutare.

Pur și simplu fă legătura cu pagina de Facebook oriunde poți. Include un link în partea de jos a postărilor de pe blog și, după caz, pe site-ul tău. Încurajează alte companii și bloguri să facă același lucru ori de câte ori este posibil, cum ar fi atunci când partajezi conținut sau menționezi afacerea ta.

Confirmă-ti pagina de Facebook

Râvnitul ecuson de verificare arată vizitatorilor pe pagina tale de Facebook că ești legitimi, astfel încât vizitatorii pagini sunt siguri că au de-a face direct cu marca ta și nu cu pagina unui impostor.

Acum că pagina ta este funcțională și optimizată poți să-ți crești prezența online publicând postări, videoclipuri, poze și să începi să interacționezi cu următorii tai.

Daca ai nevoie de asistență în crearea / configurarea paginii tale profesionale de Facebook contactează-ne.