Optimizarea pentru motoarele de cautare = SEO (Search Engine Optimization)

Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este un serviciu de marketing care se axează pe creșterea vizibilității website-urilor în rezultatele organice (neplătite) obținute de motoarele de căutare. SEO cuprinde atât elementele tehnice cât și creative necesare pentru a îmbunătăți clasamentul website-ului în motoarele de cautare, de a crește traficul către site precum și de a crește prezența paginii în motoarele de căutare. Există multe aspecte legate de SEO, de la cuvintele/textele de pe pagina ta până la modul în care alte site-uri conduc prin linkuri traficul la pagina ta. SEO este pur și simplu structurarea website-ului astfel încât sa fi sigur că motoarele de căutarea înțeleg despre ce anume este vorba in pagina respectivă.

Optimizarea pentru motoarele de cautare nu reprezintă doar crearea website-ului astfel încât sa fie cât mai prietenos cu motoarele de căutare. SEO presupune ca website-ul creat sa fie cât mai prietenos si cu cititorii care ajungând pe pagina ta găsesc o structură ușor de abordat și texte de calitate.

Optimizarea pentru motoarele de cautare, de ce are nevoie site-ul meu de asa ceva ?

Majoritatea traficului către website-uri este direcționat de către principalele motoare de căutarea, Google, Bing și Yahoo !. Chiar dacă diferite platforme de socializare sau alte tipuri de generatoare de trafic pot aduce vizite pe site-ul tău, majoritatea utilizatorilor de pe internet utilizează motoarele de căutare pentru a găsi ceea ce caută. Acest lucru este valabil indiferent de ceea ce conține site-ul tău (oferte de servicii, produse, informații sau orice altceva)

Motoarele de căutare sunt unice prin faptul că oferă trafic țintit pentru utilizatorii care caută in mediul online ceea ce tu oferi. Dacă motoarele de căutare nu pot găsi site-ul tău sau nu pot indexa conținutul din paginile site-ului cu siguranță pierzi foarte mult trafic către site.

Interogările de căutare sunt extrem de importante (cuvintele pe care utilizatorii le introduc în căsuța de căutarea). Istoria a arătat că traficul generat de motoarele de căutarea poate fi responsabil de succesul ori falimentul unei afaceri. Traficul orientat spre un site web poate oferi publicitate, venituri și expunere ca nici un alt canal de marketing. Investiția în SEO poate avea o rată excepțională de rentabilitate în comparație cu alte tipuri de marketing și promovare.

Ai nevoie de mai multe informații ? Scrie-ne acum.